INTREBARI FRECVENTE

Care este politica de returnare a unui produs?

Daca nu esti 100% multumita putem sa iti returnam banii sau sa schimbam cu un alt produs din colectiile noastre timp de 30 de zile din momentul in care ai plasat comanda ta. Pentru a initia acest schimb sau retur, trimite-ne un mesaj la contact@12senses.ro sau foloseste formularul de contact din website-ul nostru.

Ce se intampla daca produsele comandate ajung la mine avariate?

O, nu! Trimite-ne un email la contact@12senses.ro, ataseaza niste imagini pentru a ilustra problema produselor si ne ocupam de indata de solutionarea problemei.

Pot anula sau modifica o comanda?

Sigur! Dupa plasarea comenzii, ne poti scrie folosind formularul de contact din website si ne poti lasa detaliile necesare pentru modificarea sau anularea comenzii. Te rugam sa ne contactezi pana la livrarea comenzii daca doresti modificarea sau anularea ei.

In cat timp se va livra comanda mea?

Toate comenzile sunt procesate în 1-2 zile lucratoare din momentul in care comanda a fost plasata. Odata ce coletul este predat curierului vei primi o notificare prin e-mail legata de data livrarii.

Produsele au fost testate pe animale?

Toate produsele 12 Senses si SENSESKIN ale magazinului nostru sunt certificate CRUELTY FREE si nu au fost testate sub nici o forma pe animale.

Unde sunt produse articolele din magazin?

Produsele SENSESKIN sunt produse in Romania iar parfumurile 12Senses sunt produse in Dubai. 

FORMULAR DE CONTACT

Daca nu ai gasit raspunsul la intrebarea ta, ne poti contacta folosind acest formular de contact si vom reveni cu un raspuns catre tine.